مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-13سياسي

14 اولویت سازمان جنگل ها برای رفع موانع تولید


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام کرد بر اساس شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها 14 اقدام محوری برای ‏اجرا در سال 1400 اولویت گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ، مسعود منصور در نشست مدیران ستادی و استانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: برای هر سه بخش شعار سال 1400 اعم از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اقدامات محوری در نظر گرفته شده است که نتیجه آن، تقویت حفاظت، احیاء و بهره برداری اصولی منابع طبیعی کشور خواهد بود.

رییس سازمان جنگل ها توسعه دولت الکترونیک و اصلاح فرایندها و دستورالعمل ها، اتمام کاداستر اراضی ملی و تعیین تکلیف کلیه پرونده های ماده واحده و ارضی اختلافی را از اولویت های مهم این سازمان در بخش مانع زدایی اعلام کرد و خاطر نشان کرد که حفاظت مؤثر از اراضی منابع طبیعی از ثمرات این اقدام ها خواهد بود.

وی همچنین به آغاز طرح شناسایی ذخیره گاه های جنگلی، احاله مدیریت پارک های جنگلی و نهالستان های منابع طبیعی در سال گذشته اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد در سال 1400 این طرح های به اتمام برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 اولویت سازمان جنگل ها برای رفع موانع تولید

14 اولویت سازمان جنگل ها برای رفع موانع تولید