مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-13سياسي

بازدید مجمع نمایندگان تهران از تصفیه خانه غرب تهران


مجمع نمایندگان تهران امروز از مسیر فاضلاب و تصفیه خانه غرب تهران بازدید کردند.

- علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در مورد بازدید از مسیر فاضلاب رو و تصفیه خانه غرب تهران گفت: جمعی از نمایندگان مجلس در ابتدا از تونل فرعی فاضلاب کمیل که 10.

5 کیلومتر طول دارد و در ادامه تونل اصلی فاضلاب رو غرب تهران به طول 12 کیلومتر که فاضلاب مناطق غربی تهران را به تصفیه خانه فاضلاب غرب تهران واقع در منطقه فیروزبهرام منتقل می کنند، بازدید کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود تمام تحریم هایی که امروزه شاهد آن هستیم، جوانان پرتلاش توانستند روکش داخلی سگمنت را با  سیستم GRP جایگزین کنند.

این اقدام تحولی نو در موضوع مراحل تصفیه آب و فاضلاب است که بر اساس  آزمایشات انجام شده طول عمر روکش ها 70 سال برآورد و همچنین 20 سال ضمانت دوام و مقاومت آنها است.

وی در ادامه تاکید کرد: متخصصان کشور با وجود فشار تحریم ها توانستند از ظرفیت های داخلی به بهترین شکل استفاده کرده و تولیدات داخلی را جایگزین محصولات خارجی کنند؛ ناگفته نماند  تصفیه خانه فاضلاب غرب تهران فیروز بهرام با  علم روز جهانی ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مجمع نمایندگان تهران از تصفیه خانه غرب تهران

بازدید مجمع نمایندگان تهران از تصفیه خانه غرب تهران