مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-13فرهنگي

اسکار 2021 بهانه ای برای فیلم دیدن / پیشنهاد فیلم های مطرح


تا زمان اهدا جوائز اسکار حدود 2 هفته باقی است و با توجه به شرایط کرونایی بهترین کار این است که در خانه بمانیم و فیلم های مطرح امسال را ببینیم.

- عصر ایران - مراسم اعطای جوایز نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار 25 آوریل 2021 (6 اردیبهشت ماه 1400 ) برگزار خواهد شد.

مراسم اسکار ، پربیننده ترین رویداد جهان در عرصه سرگرمی است که از نظر میزان بیننده با اختلاف بالاتر از جوایز گلدن گلوب، جوایز تلویزیونی اِمی و جوایز موسیقی گرمی قرار دارد.

یکی از دلایل این استقبال این است که تمامی فیلم هایی که در اسکار نامزد می شوند قبل تر در عرصه پخش سینمایی یا اکران شده اند یا از طریق سیستم های پخش ویدیویی چون نتفلیکس، اچ بی او HBO ، آمازون و .

در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این اتفاق باعث می شود مخاطبان هم رای خودشان را نسبت به فیلم های مطرح شده داشته باشند و در واقع همزمان با اعطای جوایز اسکار آنها هم پیش بینی خود در مورد برندگان را خواهند داشت و به شکلی غیر مستقیم درگیر انتخاب های آکادمی اسکار خواهند شد.

حال تا زمان اهدا جوائز اسکار حدود 2 هفته باقی است و با توجه به شرایط کرونایی بهترین کار این است که در خانه بمانیم و فیلم های مطرح امسال را ببینیم و ما هم لیستس برای خود درست کنیم تا ببینیم چه فیلم هایی احتمال بردن جوائز و درخشش در اسکار سال 2021 را دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکار 2021 بهانه ای برای فیلم دیدن / پیشنهاد فیلم های مطرح

اسکار 2021 بهانه ای برای فیلم دیدن / پیشنهاد فیلم های مطرح