مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-14اجتماعي

اهدای خون در ماه رمضان فراموش نشود/ کاهش میزان ذخایر


مدیرکل انتقال خون مازندران با گرامیداشت فرارسیدن ماه رمضان از هم استانی ها خواست تا اهدای خون را در این ماه ضیافت الهی فراموش نکنند.

- ذوالفقار تقوی نسب در گفتگو با و استمرار قانون منع تردد و عبور و مرور شبانه، پیش بینی می شود انتقال خون استان با کاهش ذخایر خون مواجه شود.

تقوی اظهار داشت: طی مکاتباتی که با ستاد مبارزه باکرونا و پلیس راهور استان صورت گرفت؛ هماهنگی های لازم برای حضور اهداکنندگان خون در ساعت منع تردد بعد از افطار انجام شده است.

وی افزود: اهداکنندگان خون در سراسر استان می توانند تا ساعات نیمه شب به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند و با اعلام پلاک خودروهای شأن جریمه شکستن قانون منع تردد شامل حالشان نشود.

دکتر تقوی ادامه داد: اداره کل انتقال خون استان فرم مشخصات اهداکنندکان خون پلاک خودرو تاریخ و ساعت مراجعه فرد اهداکننده را به فرماندهی پلیس راهور استان اعلام و چنانچه جریمه ای توسط دوربین های مستقر در معابر پلیس راهور ثبت شده باشد حذف می شود.

مدیرکل انتقال خون استان به فعالیت مراکز اهدای خون در استان در طول ماه مبارک اشاره کرد و افزود: مراکز اهدای خون در شهرستان های ساری، بابل و آمل صبح ها 8 الی 13 و شب بعد از افطار از ساعت 21 تا بامداد و مرکز امام رضا (ع) بهشهر و مرکز حضرت قائم قائم شهر نیز هر شب ساعت 21 الی 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون در ماه رمضان فراموش نشود/ کاهش میزان ذخایر

اهدای خون در ماه رمضان فراموش نشود/ کاهش میزان ذخایر