مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-14حوادث

بازگرداندن 60 میلیارد اموال سرقتی به مال باختگان


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منازل که اقدام به سرقت گاو صندوق، طلا و جواهر به ارزش 60 میلیارد ریال در مناطق مختلف کرج کرده بودند خبر داد .

- محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گاو صندوق، طلا و جواهر از منازل مسکونی در مناطقی از شاهین ویلا، حصارک، دهقان ویلا و .

با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز وارد عمل شده و در بررسی محل سرقت ها و تحقیقات محلی صورت گرفته به سرنخ هایی از سارقان دست یافتند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: با تحقیقات شبانه روزی کارآگاهان یکی از متهمان پرونده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیسی ابتدا منکر سرقت شد اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود اعتراف کرد که سرقت ها را با نقشه قبلی توسط همدستش که از سارقان سابقه دار و حرفه ای است و دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت منزل و اماکن است طراحی کرده و با مشارکت فرد دیگری با استفاده از خودروی پژو پارس اقدام به 20 فقره سرقت گاو صندوق و طلا از منزل و انتقال گاو صندوق ها به مخفیگاهشان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن 60 میلیارد اموال سرقتی به مال باختگان

بازگرداندن 60 میلیارد اموال سرقتی به مال باختگان