مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-14اجتماعي

شهرداری تهران یک هزارم درآمد آرادکوه را به کهریزک اختصاص نمی دهد


بخشدار کهریزک با اشاره به اینکه شهرداری تهران شفاف سازی کند که چقدر درآمد از بهشت زهرا و آرادکوه دارد گفت: شهرداری تهران یک هزارم درآمد از آرادکوه را هم به کهریزک اختصاص نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین بابایی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان ری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران در استانداری برگزار شد اظهار داشت: آراد کوه تاکنون هیچ گونه عوارضی را برای ساخت ابنیه پرداخت نکرده است.

بابایی با بیان اینکه مشکلات حمل زباله و ریزش شیر آبه حاصل از آراد کوه موجب از بین رفتن آسفالت و در نتیجه افزایش تصادفات شده است گفت: در این خصوص با مشکل و معضل جدی روبرو هستیم.

بخشدار کهریزک بیان داشت: شهرداری تهران شفاف سازی کند که چقدر درآمد از بهشت زهرا و آراد کوه دارد و در مقابل چه اندازه به شهروندان شهرستان ری و بخش کهریزک خدمات ارائه کرده است.

وی در ادامه عنوان داشت: به صراحت ادعا می کنم که شهرداری تهران یک هزارم درآمد از آراد کوه و بهشت زهرا به کهریزک خدمات ارائه نمی کند.

بابایی گفت: شهرداری منطقه 20 تا این لحظه به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده و عملاً مطالبات شهروندان بخش کهریزک سالیان سال است که انباشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران یک هزارم درآمد آرادکوه را به کهریزک اختصاص نمی دهد

شهرداری تهران یک هزارم درآمد آرادکوه را به کهریزک اختصاص نمی دهد