مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-14بين الملل

حمایت 27 دموکرات از کاهش تحریم و بازگشت آمریکا به برجام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای هیل، این سناتور ها که تیم کین سناتور ویرجینیا و عضو کمیته های روابط خارجی و نیرو های مسلح سنا و کریس مورفی سناتور کانتیکت و رییس کمیته فرعی خاور نزدیک، - بیست و هفت سناتور دموکرات از تلاش های جو بایدن رییس جمهوری آمریکا برای بازگشت به برجام و کاهش تحریم ها علیه ایران حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای هیل، این سناتور ها که تیم کین سناتور ویرجینیا و عضو کمیته های روابط خارجی و نیرو های مسلح سنا و کریس مورفی سناتور کانتیکت و رییس کمیته فرعی خاور نزدیک، جنوب آسیا، آسیای میانه ضدتروریسم در راس آن ها قرار دارند، سه شنبه شب در نامه ای به بایدن از تلاش های بایدن حمایت کردند.

آن ها در نامه خود از خروج دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا از برجام انتقاد و تاکید کردند: خسارتی که در چهار سال گذشته ایجاد شد کشور ما را با چالش های متعددی در سراسر دنیا مواجه کرد.

تردیدی نیست که یکی از اولویت های زودهنگام و ضروریی امنیت ملی شما باید بازگشت به برجام باشد.

آن ها افزودند: ما از بازگشت شما به برجام و استفاده از رویکرد پایبندی در برابر پایبندی بعنوان نقطه آغاز تنظیم مجدد روابط با ایران قویا حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 27 دموکرات از کاهش تحریم و بازگشت آمریکا به برجام

حمایت 27 دموکرات از کاهش تحریم و بازگشت آمریکا به برجام