مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-14اقتصادي

50 آشپزخانه اطعام مهدوی در آذربایجان غربی افتتاح می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: برای بهره مندی مددجویان و نیازمندان استان از غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان، - ارومیه–مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: برای بهره مندی مددجویان و نیازمندان استان از غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان، 50 آشپزخانه اطعام مهدوی افتتاح می شود.

عزیز سهندی با بیان اینکه پیش بینی می شود میزان مشارکت مردم در جشن رمضان امسال به 27 میلیارد تومان برسد، افزود: این آشپزخانه ها از روز نخست ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده اند و تا پایان ماه مبارک رمضان، 120 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان آذربایجان غربی در قالب طرح اطعام مهدوی غذای گرم و جیره خشک دریافت خواهند کرد.

سهندی از اجرای طرح قرآنی حفظ سوره انسان ویژه مددجویان آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این مسابقه قرآنی در میان مددجویان آذربایجان غربی به منظور عمل به منویات رهبری در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی و همچنین انس و الفت مددجویان استان با تعالیم قرآن اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: با توجه به بیماری ویروس کرونا ، در این طرح مقرر شده مددجویان داوطلب در هر شهرستان در بستر فضای مجازی و همچنین به صورت ویدئو کنفرانس به رقابت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 آشپزخانه اطعام مهدوی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

50 آشپزخانه اطعام مهدوی در آذربایجان غربی افتتاح می شود