مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-14اقتصادي

گزارشی از افزایش قیمت ها زیر سایه «مرغ» و کمبود برخی کالاها در بازار قزوین


در سال 99 ماهانه شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی بودیم و اکنون با شروع ماه مبارک رمضان علاوه بر افزایش قیمت شاهد کمبود برخی از اقلام در سطح بازار قزوین هستیم.

- گزارشی از افزایش قیمت ها زیر سایه مرغ و کمبود برخی کالاها در بازار قزوین ایسنا/قزوین در سال 99 ماهانه شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی بودیم و اکنون با شروع ماه مبارک رمضان علاوه بر افزایش قیمت شاهد کمبود برخی از اقلام در سطح بازار قزوین هستیم.

در عین حال که قیمت مواد پروتیینی افزایش داشته است قیمت حبوبات که در ماه رمضان مصرف بیشتری دارد چراغ خاموش افزایش یافته و حتی می توانیم بگوییم که از قیمت برنج هم سبقت گرفته است.

در آستانه ماه مبارک رمضان برای بررسی قیمت کالاهای اساسی، به صورت میدانی در بازار و فروشگاه های زنجیره ای قزوین حضور پیدا کردیم تا قیمت کالاهای اساسی و کمبود آن را بررسی کنیم.

طی سال گذشته قیمت کالاهای اساسی افزایش پیدا کرد و این در حالی بود که حقوق قشر کارگر و کارمند تنها یکبار افزایش داشت و همین امر موجب کاهش قدرت خرید مردم شد.

برنج در نیمه اول سال 99 حدود 20 هزار تومان قیمت داشت که پس از آن به 24 هزار تومان و سپس به 30 هزار تومان رسید و اکنون برنج 40 هزار تومانی نیز در بازار به چشم می خورد و در این شرایط دولت واردات برنج را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از افزایش قیمت ها زیر سایه «مرغ» و کمبود برخی کالاها در بازار قزوین

گزارشی از افزایش قیمت ها زیر سایه «مرغ» و کمبود برخی کالاها در بازار قزوین