مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-14سياسي

گلزارهای شهدا هویت بخش یک ملت هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: اگر امروز تلاش می کنیم و گام بسیار کوچکی را در مسیر خدمت به جامعه معزز ایثارگری برمی داریم، - بی شک رضایت خداوند را به عنوان پاداش به دست خواهیم آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر در نشست با مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و با تأکید بر تلاش جهت ارائه خدمات کیفی و مطلوب به خانواده های شهدا، توضیح داد: دستگاه های مختلف اجرایی باید برای حل مشکل جامعه ایثارگری هم افزایی، تعامل و هماهنگی لازم را با بنیاد داشته باشند.

وی افزود: دو هزار و 225 نفر از فرزندان شهدا، جانبازان 70 درصد و ایثارگران متقاضی دریافت مسکن در استان مرکزی هستند که با سفر مهندس سعید اوحدی به استان مرکزی و امضای تفاهم نامه مسکن بنیاد با استانداری 2000 مورد آن به تفاهم رسید و امیدواریم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات مسکن ایثارگران باشیم.

اگر امروز تلاش می کنیم و گام بسیار کوچکی را در مسیر خدمت به جامعه ایثارگری برمی داریم، بی شک رضایت خداوند را به عنوان پاداش به دست خواهیم آورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی به بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا اشاره کرد و حفظ این نمادهای ایثار و شهادت را برای نسل های آینده مهم دانست و تصریح کرد: بازسازی گلزارهای شهدا فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزارهای شهدا هویت بخش یک ملت هستند

گلزارهای شهدا هویت بخش یک ملت هستند