مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-14سياسي

در پوش گذاشتن روی کم کاری مناسب سازی در سایه برجسته سازی تخلف مامور پلیس


کم کاری در زمینه مناسب سازی معابر شهری در سایه برجسته سازی تخلف مامور پلیس نکته مغفول مانده توسط مقامات اجرایی مازندران است که باید نهضت مناسب سازی جدیدی که توسط این جانباز در استان به راه افتاده تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه یابد.

-   چرا هیچ مدیری در استان اشاره ای به کم کاری شهرداری بابلسر نداشته با اینکه این رزمنده و جانباز دفاع مقدس چندین بار برای بهسازی معابر به شهرداری بابلسر مراجعه کرده است؟ مسؤولان سیاسی مازندران هم بلافاصله بحث برخورد با پلیس را برجسته کرده و در بیانه ای که صادر کردند اصلا اشاره ای به کم کاری در حوزه مناسب سازی استان انجام نشده است.

در صورتی که مناسب سازی موضوع اصلی این حادثه بوده و حتی مسؤولان استانی درباره عدم مناسب سازی برای متولیان امر در شهرداری های وظیفه تعریف کردند و اعلام کردند که اگر شهرداری ها در زمینه مناسب سازی به وظایف قانونی خویش عمل نکنند با آنها برخورد می شود.

در جلسه 19 آذرماه سال 99 در استانداری مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این زمینه گفته بود؛ با شهردارانی که مناسب سازی فضا برای معلولان را اجرا نکنند برخورد می شود.

استاندار مازندران در نشست با نمایندگان تشکل های غیردولتی و مردم نهاد افراد دارای معلولیت در هفته معلولان اظهار کرد: لازم است اعضای شورای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پوش گذاشتن روی کم کاری مناسب سازی در سایه برجسته سازی تخلف مامور پلیس

در پوش گذاشتن روی کم کاری مناسب سازی در سایه برجسته سازی تخلف مامور پلیس