مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-14سياسي

بیش از 2900 داوطلب برای شورای اسلامی روستاهای استان بوشهر ثبت نام کردند


رییس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به پایان ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری گفت: ثبت نام دو هزار و 905 داوطلب در این عرصه قطعی شد که این میزان هفت درصد نسبت به دور قبل افزایش نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد تقی ایرانی در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: ثبت نام دو هزار و 905 داوطلب در این عرصه قطعی شد که این میزان هفت درصد نسبت به دور قبل افزایش نشان می دهد و افزون بر این ثبت نام 70 داوطلب دیگر نیز در مرحله رسیدگی قرار دارد.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: این شمار ثبت نام در شوراهای اسلامی روستایی در استان بوشهر نسبت به دور پنجم هفت درصد افزایش نشان می دهد که یک رکورد در کل کشور به شمار می رود.

ایرانی اضافه کرد: از این شمار داوطلب دو هزار و 6 71 درصد ثبت نام ها حضوری و 29 درصد غیر حضوری(موبایل، کامپیوتر و دفاتر پیشخوان دولت) بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: همچنین 74 درصد از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان بوشهر فاقد سابقه عضویت در دوره های قبل، 26 درصد دارای سابقه نمایندگی و عضویت در شوراهای اسلامی روستایی را دارند که این آمار نسبت به شورای پنجم 6 درصد افزایش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2900 داوطلب برای شورای اسلامی روستاهای استان بوشهر ثبت نام کردند

بیش از 2900 داوطلب برای شورای اسلامی روستاهای استان بوشهر ثبت نام کردند