مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-14سياسي

سازمان انرژی اتمی: تاسیسات نطنز با سرعت به سمت اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد


سازمان انرژی اتمی ایران طی پیامی تاکید کرد: تاسیسات هسته ای نطنز با سرعت هرچه بیشتر به سوی اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد و اگر لازم باشد، دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا مجدداً شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته ای خواهد شد.

- عزم دانشمندان ایرانی پابرجاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی اعلام کرد که تاسیسات هسته ای نطنز با سرعت هرچه بیشتر به سوی اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد و عزم دانشمندان ایرانی پابرجاست.

سازمان انرژی اتمی ایران روز چهارشنبه در پیامی توییتری با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان در صنعت هسته ای جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: تحریم، ترور دانشمندان هسته ای، تخریب سالن مونتاژ سانتریفیوژهای نطنز و حمله تروریستی اخیر در این تاسیسات، تنها ناکامی دشمنان ایران اسلامی را به نمایش می گذارد و اراده دانشمندان صنعت هسته ای تمامی این اقدامات مذبوحانه را به نومیدی تبدیل ساخته است.

سازمان انرژی اتمی ایران در این پیام تاکید کرد: تاسیسات هسته ای نطنز با سرعت هرچه بیشتر به سوی اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد و اگر لازم باشد، دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا مجدداً شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته ای خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی اتمی: تاسیسات نطنز با سرعت به سمت اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد

سازمان انرژی اتمی: تاسیسات نطنز با سرعت به سمت اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد