مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-14اقتصادي

3 طرح صنعت پتروشیمی فردا به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افتتاح طرح استحصال اتان پالایشگاهی و دو طرح مهم تولید کاتالیست صنعت پتروشیمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه مانعی در مسیر پیشبرد پروژه ها بود، تا پایان سال گذشته طرح های میاندوآب، کاوه، تولید کاتالیست پتروشیمی لرستان، کیمیای پارس خاورمیانه، بوشهر، لردگان، سولفات پتاسیم ارومیه، هگمتانه، فاز دوم پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس و پتروپالایش کنگان از مجموع 17 طرح به بهره برداری کامل رسید و برنامه بهره برداری و افتتاح طرح های باقیمانده از این سبد هم در هفته های آینده انجام می شود.

محمدی با تأکید بر اینکه تحقق بهره برداری بهنگام 17 طرح پتروشیمی، سال درخشانی برای صنعت پتروشیمی بود، افزود: طرح استحصال اتان یکی از طرح های باقیمانده از پارسال است که به عنوان طرح تولید خوراک پتروشیمی فردا (پنجشنبه، 26 فروردین ماه) با فرمان رییس جمهوری افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه خوراک این طرح از پالایشگاه پارسیان تأمین می شود، ادامه داد: در سایت مُهر گاز متان پس از جداسازی به شبکه تزریق می شود و +C2 برای جداسازی نهایی به عسلویه انتقال می یابد که خوراک باارزش اتان، پروپان و بوتان نیز در این مجموعه تفکیک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح صنعت پتروشیمی فردا به بهره برداری می رسد

3 طرح صنعت پتروشیمی فردا به بهره برداری می رسد