مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-14سياسي

تکذیب ادعای برخی نمایندگان درباره خسارات نطنز


نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر اینکه شیطنت رسانه ای صهیونیست ها و ادعای حجم بالای خسارت در نطنز، ناشی از شکست آن ها در رسیدن به اهداف تروریسم هسته ای شان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس کارگروه هسته ای مجلس از بازددید برخی از نمایندگان از تاسیسات هسته ای نطنز خبر داد.

سارا فلاحی رییس کارگروه هسته ای مجلس شورای اسلامی، در تشریح بازدید برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تاسیسات هسته ای نطنز، اظهار داشت: به دنبال اختلال در سیستم برق رسانی سایت هسته ای نطنز چند تن از اعضای کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متشکل از ابراهیم عزیزی، وحید جلال زاده، جواد کریمی قدوسی و بنده از این سایت بازدید کردیم.

وی در همین راستا، افزود: اختلال بامداد 22 فروردین توقفی جدی در برنامه هسته ای ایران ایجاد نکرده است و بخش اعظم سانتریفیوژ های (IR1) در حال فعالیت هستند.

اختلال مذکور خسارتی سطحی به بخشی از واحد های نیرورسانی و سانتریفیوژ ها وارد نموده است که به سرعت در حال بازسازی هستند.

رییس کارگروه هسته ای مجلس، ادامه داد: نکته قابل توجه این است که برخی از ماشین های آسیب دیده به واسطه این که عمر مفیدشان در حال اتمام بود در نوبت خارج شدن از چرخه غنی سازی و جایگزینی با ماشین های پیشرفته بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای برخی نمایندگان درباره خسارات نطنز

تکذیب ادعای برخی نمایندگان درباره خسارات نطنز