مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-14اقتصادي

لزوم توجه به زیرساخت های ورزشی روستاهای کرمان


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به جمعیت روستایی استان کرمان و نیاز به سرانه فضای ورزشی عنوان کرد: علی رغم همه تلاش ها محدودیت های زیادی در استان داریم و نیاز است بنگاه های اقتصادی، - ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به جمعیت روستایی استان کرمان و نیاز به سرانه فضای ورزشی عنوان کرد: علی رغم همه تلاش ها محدودیت های زیادی در استان داریم و نیاز است بنگاه های اقتصادی، صنایع و بخش دولتی نگاه ویژه ای برای تقویت بخش مالی در زمینه توسعه فضای ورزشی روستاهای استان داشته باشند.

میثم پاریزی امروز 25 فروردین ماه در نشست صمیمی روسای هیئت های ورزشی استان کرمان با استاندار اظهار کرد: 49 هیئت ورزشی در استان کرمان فعال هستند و 87 تیم ورزشی در لیگ های مختلف کشور داریم که 51 تیم مربوط به آقایان و 36 تیم بانوان هستند.

وی افزود: در لیگ های برتر کشور که بالاترین سطح رقابت های ورزشی است، کرمان 45 تیم ورزشی دارد که 25 تیم متعلق به آقایان و 20 تیم متعلق به بانوان است.

پاریزی تصریح کرد: از سال 92 تا 1400 تقریبا 162 پروژه در حوزه ورزش استان افتتاح شده و تا پایان شهریورماه 50 هزار متر به سرانه فضای ورزشی استان اضافه می شود.

وی بیان کرد: از مجموع افتتاحیه ها 105 پروژه در دو سال اخیر بهره برداری شده و استان کرمان جایگاه خوبی در کشور دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به زیرساخت های ورزشی روستاهای کرمان

لزوم توجه به زیرساخت های ورزشی روستاهای کرمان