مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-14سياسي

نصب المان نوستالژی تا تور گردشگری پاکبانان تهرانی


مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران فعالیت های نوروزی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریدون رضوی کیا، مدیر عامل شرکت عمران کارکنان شهرداری تهران به تشریح فعالیت های نوروزی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس پرداخت و گفت: پیش از آغاز سال نو و در جریان طرح استقبال از بهار شاهد برگزاری آخرین تور دوچرخه سواری دور دریاچه در آخرین روز سال 1399 بودیم، در این روز دوچرخه سواران همیار دریاچه، به یاد شهدای مدافع سلامت، از دریاچه شهدای خلیج فارس تا بوستان چیتگر رکاب زدند.

وی با اشاره به گردهمایی بزرگ عروسک های نوروزی در دریاچه شهدای خلیج فارس اضافه کرد: به مناسبت آغاز سال 1400، دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)، میزبان جشنواره عروسک های نوروزی شد.

این جشنواره که با همراهی 10 گروه هنری متشکل از 155 هنرمند عروسک گردان برگزار شد، از ساعت 16 تا 18 روز یکم فروردین در مجموعه دریاچه چیتگر به اجرا در آمد.

به گفته رضوی کیا نمایش آیین های نوروزی، عروسک های غول پیکر و اجرای نمایش های موزیکال از مهمترین برنامه های این جشنواره بود که در راستای ارتقای نشاط اجتماعی و ترویج آیین های نوروزی کهن دیار ایران زمین به اجرا در آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان نوستالژی تا تور گردشگری پاکبانان تهرانی

نصب المان نوستالژی تا تور گردشگری پاکبانان تهرانی