مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-14اقتصادي

150 طرح اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک کلید می خورد


به منظور توسعه اشتغالزایی در مناطق محروم، امسال اجرای 150 طرح اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک کلید می خورد.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: به منظور توسعه اشتغالزایی در مناطق محروم، امسال اجرای 150 طرح اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک کلید می خورد.

بهمن خطیبی ظهر چهارشنبه 25 فروردین ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته 165 طرح با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک اجرا شد که اشتغال مستقیم برای 327 نفر را در پی داشت.

وی ادامه داد: امسال نیز تدوام این طرح با کمک دستگاه های اجرایی، دهیاران و بانک های عامل انجام می شود تا جوانان و زنان سرپرست خانوار از مزیت های آن بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: اجرای طرح شمسا نیز به منظور ایجاد اشتغال بیشتر در منطقه با مشارکت ادارات و خیرین در دستور کار است و حتما افرادی که از طرف ادارات برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند، بایستی هدفشان ایجاد شغل باشد و این موضوع در فرمانداری و بنیاد برکت رصد خواهد شد.

خطیبی یادآور شد: توسعه روستاها از طریق اشتغالزایی و اعطای تسهیلات به جوانان جویای کار به منظور توانمندسازی اقتصادی اجتماعی روستاییان از اولویت های مهم دولت و بنیاد برکت است که در این خصوص تفاهم نامه هایی منعقد شده و در قرچک امور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 طرح اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک کلید می خورد

150 طرح اشتغالزایی با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک کلید می خورد