مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-14اقتصادي

آزمایشگاه مرجع استاندارد در استان خوزستان ایجاد می شود


آزمایشگاه صنایع نیشکر خوزستان میتواند با همراهی پژوهشگاه استاندارد و تسریع در اجرایی شدن تفاهم نامه مذکور به عنوان آزمایشگاه مرجع استاندارد در استان معرفی شده و فعالیت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ایجاد همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات و تجربیات، افزایش توانمندی های علمی و فنی آزمایشگاهی و کارشناسی با هدف ارائه خدمات علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و اجرای پروژه های مشترک از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه بود.

غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم که در سازمان استاندارد برگزار شد، بر تشکیل گروه پژوهشی در استان خوزستان تاکید و اظهار کرد: این استان در بحث شکر، نفت، پتروشیمی و فولاد دارای ظرفیتهای بالفعل و بالقوه و صاحب حق است و ایجاد گروه پژوهشی در آن منطقه می تواند صنایع را به لحاظ کیفی ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه نیشکر مجهز به آزمایشگاه 17025 است تصریح کرد: این آزمایشگاه در زمینه حلال فعالیت های ارزنده ای داشته که سازمان ملی استاندارد ایران می تواند از این امکان نیز استفاده کند.

وی اذعان کرد: آزمایشگاه صنایع نیشکر خوزستان می تواند با همراهی پژوهشگاه استاندارد و تسریع در اجرایی شدن تفاهم نامه مذکور به عنوان آزمایشگاه مرجع استاندارد در استان معرفی شده و فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه مرجع استاندارد در استان خوزستان ایجاد می شود

آزمایشگاه مرجع استاندارد در استان خوزستان ایجاد می شود