مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-14پزشكي

افتتاح 25 پرژه بهداشتی و درمانی در زنجان


با حضور وزیر بهداشت، 25 پروژه بهداشتی و درمانی در استان زنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، وزیر بهداشتی و درمان در سفر عصر امروز خود به زنجان ضمن حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان، 25 پروژه بهداشتی و درمانی را به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح کرد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این جلسه با بیان اینکه طی 14 ماه گذشته از شیوع کرونا بیش از 22 هزار نفر در بیمارستان های استان بستری و خدمت دریافت کرده اند، افزود: در اواخر بهمن و اسفندماه میزان رهگیری به 6.

8 رسیده و از روزانه یک هزار تست به 3هزار تست رسیده بود.

پرویز قزلباش راه اندازی سامانه مانیتورینگ رصد بیماری به هر فردی که مبتلا می شود و راه اندازی سامانه پایش آنلاین و سامانه نوبت دهی غیر حضوری، ارسال پیامکی نتایج pcr را از جمله اقدامات انجام شده در زنجان طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

وی ویزیت متخصص عفونی در مراکز منتخب کووید 19، اجرای نظام مراقبت در بخش خصوصی و غیر دانشگاهی و راه اندازی هفت مرکز سیار در نمونه گیری در مناطق پرجمعیت شهر را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.

مدافعان سلامت نام نیکی از خود به یادگار گذاشتند نماینده ولی فقیه در استان زنجان هم در این جلسه با اشاره به ویژه بودن شرایط کشور افزود: را در استان با هم دارند، تصریح کرد: باید مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 25 پرژه بهداشتی و درمانی در زنجان

افتتاح 25 پرژه بهداشتی و درمانی در زنجان