مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-14سياسي

توزیع 200 هزار غذای گرم و 45 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان اردبیل


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل از توزیع 200 هزار پرس غذای گرم و 45 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی عصر امروز در حاشیه تهیه و توزیع یک هزار و 500 غذای گرم در امامزاده عبدالعزیز نیار اظهار کرد: در قالب پویش ایران همدل با محوریت اطعام و افطاری ساده در اولین روز ماه مبارک رمضان یک هزار و 500 غذای گرم در شهر اردبیل و همچنین 2 هزار غذای گرم نیز در سایر نقاط استان اردبیل به نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان 18 آشپزخانه با همکاری مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) سازمان بسیج سازندگی، امامزاده ها و اوقاف و امور خیریه نسبت در راستای اطعام نیازمندان فعالیت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل تصریح کرد: پیش بینی می شود در طول ماه مبارک رمضان 200 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و مددجویان توزیع شود.

دشتی تشریح کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان 45 هزار بسته معیشتی نیز در بین مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی گفت: در روز اول پویش ایران همدل 3 هزار غذای گرم به همت مددکاران کمیته امداد در بین خانواده های نیازمند در سطح استان اردبیل توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 هزار غذای گرم و 45 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان اردبیل

توزیع 200 هزار غذای گرم و 45 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان اردبیل