مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-14ورزشي

برای رقیبان خطرناک خواهیم بود/ ثابت می کنیم جایگاه ما در این مرحله نیست


سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: به دنبال حداکثر امتیازات در دیدارهای آینده خود نیاز داریم، می دانیم که برای هر سه تیم حاضر در گروهمان خطرناک خواهیم بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل ایمان شیراز در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان هستیم احساس می کنم که اگر این دیدار انجام می شد میهمان ما بازی سختی را پشت سرمی گذاشت.

توسل در ادامه تشریح کرد: تیم شرایط خوبی را پشت سرمی گذارد، در دیدارهای خانگی و خارج از خانه به دنبال حداکثر امتیاز هستیم و امیدواریم به موضوع دست یابیم؛ احساس می کنم که تیم ایمان شیراز با توجه به نتایجی که در دیدارهای مقابل ما کسب کرده است بازی راحتی را مقابل خود می بیند ولی با توجه به تغییراتی که در تیم ایجاد شد ما با تمام قوا وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اضافه کرد: ما به دنبال حداکثر امتیازات در دیدارهای آینده خود نیاز داریم، می دانیم که برای هر سه تیم حاضر در گروهمان خطرناک خواهیم بود، تیم ما متحول شد است و فکر می کنم ثابت کنیم که جایگاه ما در این مرحله از رقابت ها نیست.

سرمربی ایمان شیراز: چیزی برای از دست دادن نداریم ناصر نعمتی نیز در خصوص مصدومان و محرومان تیم ایمان شیراز جهت مصاف با با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رقیبان خطرناک خواهیم بود/ ثابت می کنیم جایگاه ما در این مرحله نیست

برای رقیبان خطرناک خواهیم بود/ ثابت می کنیم جایگاه ما در این مرحله نیست