مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-14فرهنگي

ماجرای انتخاب بازیگر شعبون استخونی در «هزاردستان»/ انصراف محمدعلی کشاورز از پزشکی


علی حاتمی در «هزاردستان » 3 نقش را به من پیشنهاد داد و من گفتم از بین اینها نقش شعبون استخونی را می خواهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، موزه سینمای ایران امروز 26 فروردین همزمان با زادروز زنده یاد محمدعلی کشاورز بخش هایی از گفتگوی درباره تصویر داشت، سینما را خیلی خوب می شناخت و مساله مهم این است که قبل از ساخت هر فیلمش مدت ها به دنبال لوکیشن می گشت و بر اساس لوکیشن متنش را می نوشت.

کشاورز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اشکالات در سینمای ما این است که که یکدیگر را قبول نداریم درحالیکه اگر با فرهنگ غنی مان به خوبی آشنا باشیم؛ باید برای پیشبرد فرهنگ کشورمان زحمت بکشیم.

وی درباره جوانان علاقمند به سینما و بازیگری نیز بیان داشت: توصیه من به جواناهایی که می خواهند وارد بازیگری شوند این است که در ابتدا به دنبال دانش این حرفه بروند و فرهنگ غنی ایران که چند هزار ساله است را مطالعه کنند و توجه داشته باشند که به عنوان مثال، 2500 سال پیش هنرمندان برای تخت جمشید و نقش رستم چه زحماتی کشیدند و بر روی سنگ ها کار کردند.

نقش های برجسته ای که بعد از سال ها هنوز به همان شکل باقی مانده است و این امر را نباید به حساب فرمانروایان آن زمان بگذراریم بلکه باید به حساب هنرمندانی بگذاریم که زحمات زیادی کشیدند و متاسفانه اسمی از آنها نیست اما در تاریخ بشری آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتخاب بازیگر شعبون استخونی در «هزاردستان»/ انصراف محمدعلی کشاورز از پزشکی

ماجرای انتخاب بازیگر شعبون استخونی در «هزاردستان»/ انصراف محمدعلی کشاورز از پزشکی