مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-15سياسي

24 هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد


معاون بخش توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان، رسالت کمیته امداد استان برای کمک به خانواده های بی بضاعت و مددجویان جهت تهیه بسته های معیشتی و کمک های مالی آغاز شده است.

- ایسنا/قم معاون بخش توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان، رسالت کمیته امداد استان برای کمک به خانواده های بی بضاعت و مددجویان جهت تهیه بسته های معیشتی و کمک های مالی آغاز شده است.

سید محمدرضا میره ای در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: باتوجه به حلول ماه مبارک رمضان، اقدامات این مجموعه در راستای اهدای کمک های معیشتی به مددجویان از 24 فرودین ماه آغاز شد و 24 هزار خانواده تحت حمایت برای ارسال این بسته ها معین شدند که تماماً توسط خیرین در مناطق پنج گانه تقبل شده و هیچ گونه اعتبار دولتی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: ارزش ریالی این بسته ها برای خانواده های یک نفره 150 هزارتومان، خانواده های دونفره 250 هزارتومان و خانواده های سه نفر به بالا 350 هزار تومان بوده که شامل برنج، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارونی و یا هر اقلام دیگری که خود خیرین تامین کنند، می باشد.

میره ای خاطرنشان کرد: این بسته های معیشتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بسته بندی شده و در زمان مناسب به مددجویان تحویل داده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

24 هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد