مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-15ورزشي

100روز سرنوشت ساز در انتظار بازی های توکیو/ مردم ژاپن دلشان با المپیک نیست


ژاپن در حالی به دنبال برگزاری بازی های المپیک است که باید هم از شیوع هر چه بیشتر کرونا در این کشور جلوگیری کند و هم اعتماد مردم ناراضی خود را نیز جلب کند.

- ژاپن در حالی به دنبال برگزاری بازی های المپیک است که باید هم از شیوع هر چه بیشتر کرونا در این کشور جلوگیری کند و هم اعتماد مردم ناراضی خود را نیز جلب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو روز گذشته به مناسبت اینکه تنها 100 روز دیگر تا آغاز بازی ها باقی مانده جشنی را برگزار کرد.

آنچه مسلم است حساسیت برای پشت سر گذاشتن این روز های باقی مانده، بیشتر شده است ژاپنی ها گام به گام با ویروس کرونا و حواشی که ایجاد کرده مبارزه می کنند تا مبادا دوباره برگزاری بازی ها لغو شود.

البته هنوز نگرانی ها در مورد اینکه بازی های المپیک در شرایط امنی برگزاری شود به قوت خود باقی است زیرا فرماندار توکیو در حالی تاکید کرد که بازی ها در شرایط ایمن برگزار می شود که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در توکیو در حال افزایش است.

ژاپن و کمیته بین المللی المپیک قول داده اند امنیت را در برگزاری بازی ها اولویت قرار دهند اما هنوز موفق به جلب اعتماد مردم ژاپن نشده اند و در نظر سنجی اخیری که انجام شد تنها 24.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100روز سرنوشت ساز در انتظار بازی های توکیو/ مردم ژاپن دلشان با المپیک نیست

100روز سرنوشت ساز در انتظار بازی های توکیو/ مردم ژاپن دلشان با المپیک نیست