مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-15فرهنگي

انتقاد از فقدان قوانین مناسب در حوزه «هنر»/ خلاقیت را کشته ایم!


نشست «تجلی آرمان های انقلاب اسلامی از منظر هنرهای اسلامی و صنایع خلاق» به میزبانی دانشگاه سوره با حضور سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- نشست تجلی آرمان های انقلاب اسلامی از منظر هنرهای اسلامی و صنایع خلاق به میزبانی دانشگاه سوره با حضور سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، سعید زاویه مدرس دانشگاه، مینا صدری مدرس دانشگاه به همراه سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست تخصصی که به همت دانشگاه سوره تهران به دبیری مهران هوشیار برگزار شد، از تجلی آرمان های انقلاب اسلامی از منظر هنرهای اسلامی و صنایع خلاق سخن گفتند.

معاون هنری وزیر ارشاد و طرح یک انتقاد پژوهشی در ابتدای این نشست سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کشور ما حدود یک درصد از خاک و یک درصد از جمعیت جهان را دارد اما میراث دار 10 درصد از مواریث فرهنگی است.

با توجه به ترکیب جمعیتی قرون گذشته می توان دریافت که چه پشتکاری سبب شده چنین سهم ثمینی از آثار فرهنگی و هنری برای امروز به یادگار بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از فقدان قوانین مناسب در حوزه «هنر»/ خلاقیت را کشته ایم!

انتقاد از فقدان قوانین مناسب در حوزه «هنر»/ خلاقیت را کشته ایم!