مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-15اقتصادي

اصلی ترین مسئله تولیدکنندگان اجرایی نشدن بند 19 اقتصاد مقاومتی است


عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان یزد، گفت: متاسفانه در طول پنج سال گذشته هیچ نهادی اعم از بخش دولتی و یا تشکلهای خصوصی برای اجرای بند 19 اقتصاد مقاومتی پیش قدم نشده اند تا ساز و کاری برای اجرای آن به وجود بیاید.

- محمدحسین فنایی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد پیرامون نامگذاری سال جدید و نقش تحقق این شعار در تولید و صنعت کشور اظهار کرد: کاملا روشن است که برای تحقق این شعار بایستی به همه عوامل مؤثر در تولید توجه شود و همه قوا با کمک هم به ویژه مجلس با اصلاح قوانین به این مهم نگاه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم وجود نگاه همه جانبه، متعادل و متوازن نسبت به همه عوامل موثر بر تولید در کشور افزود: در سال های گذشته همواره تولیدکنندگان و فعالان صنعتی و اقتصادی کشور مشکلات و موانع را با راهکار ارائه داده اند و در این زمینه اسناد بالادستی هم ابلاغ شده که مورد توجه نبوده و مشکلات و موانع به قوت خود باقیست و حتی مضاعف شده است.

نایب رییس هیات مدیره اندیشکده صفا با بیان این که بهترین سند بالادستی ما 24بند به عهده فرد رده پایین تر قرار دهند و مسئول اصلی از پذیرفتن بار مسئولیت شانه خالی کند لذا معتقدم اجرای بند 19 اقتصاد مقاومتی از عهده دار شدن مسئولیت توسط افراد بی تخصص نیز جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین مسئله تولیدکنندگان اجرایی نشدن بند 19 اقتصاد مقاومتی است

اصلی ترین مسئله تولیدکنندگان اجرایی نشدن بند 19 اقتصاد مقاومتی است