مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-15سياسي

حذف بروکسی های اداری شهرداری تبریز نتیجه سیستمی شدن کمیسیون های ماده 100


حذف بروکراسی های اداری شهرداری تبریز نتیجه سیستمی شدن کمیسیون های ماده 100 است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: حذف بروکراسی های اداری شهرداری تبریز نتیجه سیستمی شدن کمیسیون های ماده 100 است.

ایرج شهین باهر، در جلسه ی بررسی مسائل و مشکلات طرح ها و برنامه های پیش رو مدیریت کمیسیون های ماده 100 مرکز برای سال 1400، ضمن قدردانی از تجمیع کمیسیون های ماده 100 و سیستمی کردن روند رسیدگی به پرونده ها، نتیجه آن را شفاف سازی و حذف بروکراسی های زائد اداری، تسریع امور، کاهش حضور ارباب رجوع با استفاده از فناوری های روز عنوان کرد.

فرج محمدقلی زاده، رییس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز و عضو کمیته راهبردی کمیسیون های ماده 100 نیز ضمن تشکر از مجموعه معاونت شهرسازی و معماری مرکز و مدیریت کمیسیون های ماده 100 برای تحولات ارزنده این کمیسیون ها در طول سه سال گذشته به اطلاع رسانی موضوع جهت اطلاع عمومی تاکید کرد.

معاون مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته آن را الگویی برای سایر شهرداری ها مطرح کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سال 99 از نظر تغییر رویه طرح پرونده های ماده 100 به صورت سیستمی و صدور رای برای 12 هزار پرونده با روش جدید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بروکسی های اداری شهرداری تبریز نتیجه سیستمی شدن کمیسیون های ماده 100

حذف بروکسی های اداری شهرداری تبریز نتیجه سیستمی شدن کمیسیون های ماده 100