مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-15بين الملل

سی ان ان: ترامپ در تدارک ایجاد «حزب در سایه»


در حالی که شاخه موسس حزب جمهوری خواه، با مک کانل در راس آن، در تلاش است تا از ترامپ فاصله بگیرد، وی در تلاش برای تاسیس «یک حزب در سایه است.

- در حالی که شاخه موسس حزب جمهوری خواه، با مک کانل در راس آن، در تلاش است تا از ترامپ فاصله بگیرد، وی در تلاش برای تاسیس یک حزب در سایه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سی ان ان در گزارشی نوشت: روز دوشنبه گروهی از مقامات سابق دولت ترامپ موسسه سیاست اول آمریکا را راه اندازی کردند؛ که به نوشته وب سایت مربوطه، این موسسه یک اتاق فکر با هدف ارتقای آزادی، شراکت آزاد، عظمت ملی، برتری نظامی آمریکا، تعامل در سیاست خارجی به نفع آمریکا و برتری کارگران آمریکایی است.

ترامپ به سرعت این تلاش را تأیید کرد و گفت که بنیانگذاران، شامل دخترش ایوانکا ترامپ و همسرش جارد کوشنر ، از پشتیبانی کامل من برخوردارند زیرا آنها نه تنها برای حفظ دستاوردهای تاریخی دولت من، بلکه همچنین برای دستور کار اول آمریکا برای آینده تلاش می کنند.

این آخرین نمونه از مجموعه ای از گروه های (سیاسی ، حقوقی و سیاسی) هستند که چهل و پنجمین رییس جمهور و طرفداران وی با بودجه اولیه 20 میلیون دلاری موازی با ساختار حزب ملی جمهوری خواهان در حال ایجاد آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: ترامپ در تدارک ایجاد «حزب در سایه»

سی ان ان: ترامپ در تدارک ایجاد «حزب در سایه»