مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-16سياسي

شرایط سخت اصلاح طلبان برای اجماع/ رییسی نامزد اصلی اصولگرایان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو غلامعلی رجایی در گفتگو با ایرنا درباره احتمال نامزدی برخی شخصیت های اصلاح طلب و آخرین تحولات جبهه اصلاحات، - مشاور مرحوم هاشمی، سید ابراهیم رییسی را نامزد اصلی جناح اصولگرا در انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری دانست و گفت: احراز صلاحیت برای اصلاح طلبان بر گزینه اجماعی تقدم دارد اگرچه آن ها برای دستیابی به اجماع هم شرایط سختی در پیش دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو غلامعلی رجایی در گفتگو با ایرنا درباره احتمال نامزدی برخی شخصیت های اصلاح طلب و آخرین تحولات جبهه اصلاحات، گفت: تا جایی که اطلاع دارم جبهه اصلاحات ایران هنوز به مصداق [برای انتخاب نامزد اجماعی]نرسیده است.

البته خبر هایی وجود دارد که نشان می دهد مثلا محمدرضا عارف برای انتخابات ریاست جمهوری ستاد مرکزی و استان های خود را تشکیل داده و بحث مسعود پزشکیان هم تا حدودی مطرح است.

مشاور رسانه ای شهردار تهران، درباره گزینه اجماعی که بتواند کفه را به نفع اصلاحات تغییر دهد، گفت: اگر از ایده های رویایی عبور کنیم به نظر من دیر شده و اصلاح طلبان باید گزینه خود را مشخص و در چانه زنی با حاکمیت آن را نهایی کنند.

رجایی درباره فرایند تبلیغات نامزد های ریاست جمهوری که قرار است از خرداد آغاز شود، گفت: این شیوه تبلیغات یک ماه مانده به برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سخت اصلاح طلبان برای اجماع/ رییسی نامزد اصلی اصولگرایان است

شرایط سخت اصلاح طلبان برای اجماع/ رییسی نامزد اصلی اصولگرایان است