مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-16سياسي

امضای تفاهمنامه ساخت 100 خانه عالم در فارس


طی تفاهم نامه ای بین بسیج سازندگی فارس و سازمان تبلیغات اسلامی استان، 100 خانه عالم توسط بسیج سازندگی و کمک جهادگران گروه های جهادی در فارس در سال 1400 احداث، - بازسازی و تکمیل می شود.

مسئول بسیج سازندگی فارس در آیین انعقاد این تفاهم نامه گفت: بر این باوریم که اگر می خواهیم جامعه خوب، سالم و شهر تکامل یافته به لحاظ فرهنگی داشته باشیم، باید روستاهای قوی که در همه مولفه های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی از رشد خوبی برخوردار باشند داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج سازندگی فارس، اسماعیل قزل سفلی ادامه داد: برای همین منظور مجموعه های مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس ویژه برنامه هایی در این حوزه دارند که یکی از آنها استقرار روحانی و عالم به عنوان امام روستاها در کل پهنه استان فارس است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس اضافه کرد: برای این که زمینه استقرار روحانی در روستاها به خوبی شکل بگیرد نیازمند خانه های عالم هستیم و بسیج سازندگی در این راستا تفاهم نامه ای را با تبلیغات اسلامی تهیه و تنظیم کرده است.

قزل سفلی بیان کرد: برابر آن چیزی که در جلسه امضای تفاهم نامه مشترک بین بسیج سازندگی استان فارس و سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس عنوان شد مقرر شده تا در روستاهای بالای 1000 نفر با احداث خانه عالم، یک روحانی مستقر شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه ساخت 100 خانه عالم در فارس

امضای تفاهمنامه ساخت 100 خانه عالم در فارس