مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-16حوادث

شلیک بی رحمانه پلیس شیکاگو به نوجوان 13 ساله + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات شیکاگو روز پنجشنبه تصاویری را برای عموم از دوربین لباس یک مامور پلیس هنگام تیراندازی به سمت یک نوجوان 13 ساله که دستانش را به نشانه تسلیم بالا گرفته بود، - مقامات شیکاگو تصاویری را از دوربین لباس یک مامور پلیس هنگام تیراندازی و قتل یک نوجوان 13 ساله که دستانش را به نشانه تسلیم بالا گرفته بود، منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات شیکاگو روز پنجشنبه تصاویری را برای عموم از دوربین لباس یک مامور پلیس هنگام تیراندازی به سمت یک نوجوان 13 ساله که دستانش را به نشانه تسلیم بالا گرفته بود، منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، ویدئوی نه دقیقه ای از این حادثه که حدود دو هفته قبل رخ داده، نشان می دهد اریک استیلمن 34 ساله از خودروی پلیس پیاده می شود و آدام تولیدو 13 ساله را در محله مکزیکی نشین در غرب شیکاگو در ایالت ایلینوی دنبال می کند.

در ویدئوی مذکور، این مامور پلیس با فریاد از پسر نوجوان می خواهد بایستد و دستانش را بالا ببرد، درست لحظه ای بعد از تبعیت وی از فرمان پلیس، مامور پلیس به او شلیک می کند و بعد از افتادن او روی زمین به سمتش می رود.

پلیش شیکاگو بعد از این حادثه مدعی شد پسر نوجوان اسلحه در دست داشته اما در تصاویر مشخص است که در لحظه تیراندازی دستان وی خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک بی رحمانه پلیس شیکاگو به نوجوان 13 ساله + فیلم

شلیک بی رحمانه پلیس شیکاگو به نوجوان 13 ساله + فیلم