مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-16سياسي

ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک های مومنانه


عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، کمک های مؤمنانه و مواسات در کشور راه اندازی شده گفت: ماه مبارک رمضان بستری برای اعطای این کمک ها به نیازمندان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محمدمهدی شب زنده دار در جلسه درس اخلاق که در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار در آستانه ماه مبارک رمضان ویژگی ها، امتیازها و برکات ماه رمضان را به مردم یادآوری می کردند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه بهره برداری از نعمت های خداوند متوقف بر شناخت آن نعمت است، گفت: اگر انسان نعمتی را نشناسد، انگیزه ای برای بهره برداری و استفاده از آن ایجاد نمی شود.

آیت الله شب زنده دار در ادامه تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) با سخنان خود قصد داشتند، دل های بندگان را از امور دنیوی دور کنند و اشتیاق و گرایش به معنویات را در آن جایگزین کنند.

استاد درس خارج حوزه به ویژگی های ماه مبارک رمضان در کلام پیامبر اکرم (ص) پرداخت و گفت: در خطبه پیامبر اکرم (ص) که از حضرت علی (ع) نقل شده، 54 مزیت و خصوصیت برای ماه مبارک رمضان بیان شده که ما را به عظمت و فرصت استثنایی که خداوند برای ارتقای معنوی و روحی بندگان در این ماه بیان کرده آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک های مومنانه

ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک های مومنانه