مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-16سياسي

منصوری: احزاب سیاسی بدانند دوره سردادن شعارهای زیبا در حمایت از زنان گذشته است


هر جریان سیاسی به خصوص در انتخابات باید نشان دهد چه برنامه ای برای رفع کلیه اشکال تبعیض علیه زنان دارد و آیا زنان را رجل سیاسی می داند یا نه؟ - سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: هر جریان سیاسی به خصوص در انتخابات باید نشان دهد چه برنامه ای برای رفع کلیه اشکال تبعیض علیه زنان دارد و آیا زنان را رجل سیاسی می داند یا نه؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آذر منصوری در چهارمین کنگره جمعیت زنان مسلمان نواندیش با اشاره به آغاز پیک چهارم کرونا در کشور، اظهار کرد: بالطبع به میزانی که به پیشگیری ها بی توجهی بشود و روند واکسیناسیون به تاخیر بیفتد شاهد عوارض و پیامدهای بیشتر انسانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از این پاندمی خواهیم بود.

از همین روی اعمال قرنطینه های سختگیرانه و جدی تر از یک سو و تسریع در واکسیناسیون تنها راه مقابله با موج سیاه چهارم کرونا در کشور است.

وی با اشاره به شرایط تحریم ها و تاثیر آن بر مردم، افزود: بحران تحریم های ظالمانه دولت آمریکا همه ابعاد زندگی شهروندان ایران، به خصوص سفره های مردم ایران را به گروگان گرفته است.

هر چند دولت ترامپ و همراهان او با اعمال این تحریم های ظالمانه به دنبال فروپاشی ایران بودند اما در عمل دریافتند که این مسیر، مسیر شکست خورده ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: احزاب سیاسی بدانند دوره سردادن شعارهای زیبا در حمایت از زنان گذشته است

منصوری: احزاب سیاسی بدانند دوره سردادن شعارهای زیبا در حمایت از زنان گذشته است