مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-16پزشكي

مادران شیرده مراقب مصرف چربی باشند


گروهی از محققان دریافتند، نوع چربی­ هایی که مادر هنگام شیردهی مصرف می ­کند، می ­تواند تاثیرات طولانی­ مدت بر سلامت روده نوزاد داشته باشد.

نتایج این تحقیق نشان می ­دهد که نوع چربی مصرف شده در دوران شیردهی می­ تواند بر روی محیط میکروبی روده نوزاد، - ایسنا/خراسان رضوی گروهی از محققان دریافتند، نوع چربی­ هایی که مادر هنگام شیردهی مصرف می ­کند، می ­تواند تاثیرات طولانی­ مدت بر سلامت روده نوزاد داشته باشد.

نتایج این تحقیق نشان می ­دهد که نوع چربی مصرف شده در دوران شیردهی می­ تواند بر روی محیط میکروبی روده نوزاد، رشد ایمنی و خطر ابتلا به بیماری تاثیر بگذارد.

به نقل از ساینس دیلی، در این تحقیق دانشگاه بریتیش کلمبیا، اوکاناگان، کانادا، دکتر دینا گیبسون، محقق بیوشیمی به همراه دکتر سانجو جوش که جنبه های بیوشیمیایی چربی های رژیم غذایی را مطالعه می ­کند، با دکتر وسلی زندبرگ، محقق شیمی و زیست شناسی مولکولی همکاری کردند.

این گروه تحقیقاتی نقش تغذیه چربی­ های رژیم غذایی را در جوندگان باردار بررسی کرد تا اثرات تولیدی چربی در فرزندان آنها را تعیین کند.

دکتر گیبسون که سلامت روده و ایمنی بدن و همچنین علل بیماری های حاد یا مزمن مانند بیماری التهابی روده را مطالعه می­ کند، اظهار کرد: هدف این تحقیق، بررسی چگونگی تاثیر عادات غذایی مادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شیرده مراقب مصرف چربی باشند

مادران شیرده مراقب مصرف چربی باشند