مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-16سياسي

هدف آمریکا وصل مذاکرات به انتخابات ایران است


امام جمعه ابرکوه در خطبه های مجازی نماز جمعه با بیان این که در مذاکرات وین باید مدبرانه و بدون عجله به پیش برویم، گفت: هدف آمریکا کش دادن مذاکرات تا وصل کردن آن به انتخابات خردادماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های مجازی نماز جمعه، اظهار کرد: در بحث مذاکرات وین باید مدبرانه و بدون عجله پیش رفت؛ چراکه همین اتخاذ راهبرد حرف قطعی عدم عجله، آمریکا را مجبور به واکنش کرده و با اروپا تقسیم کار کرده است تا به نیابت از آمریکا اجلاس وین را با هدف تغییر میدان بازی به نفع آمریکا دنبال کند.

وی با بیان این که معلوم است هدف آمریکا کش دادن مذاکرات تا خرداد و وصل آن به جریان انتخابات است، افزود: امروز ایران از موضع قدرت سخن می گوید و نباید به دشمن امتیاز و فرصت داد.

توان هسته ای ایران با سرعت در حال افزایش است و امروز به 60 درصد غنی سازی رسیده است.

امام جمعه ابرکوه گفت: سازمان تروریستی موساد احمقانه فکر می کند وقتی با کینه به بخشی از دستگاه های برق غنی سازی آسیب می رساند، حرکتی بزن در رو است؛ اما وقتی دید در کمترین زمان ممکن تیر های غیبی کشتی او، مرکز جاسوسی اش در اربیل را هدف قرار می دهد، در برابر این اقتدار سریع عقب نشینی کرده و می گوید ما قصد پاسخگویی نداریم!خطیب جمعه ابرکوه در ادامه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف آمریکا وصل مذاکرات به انتخابات ایران است

هدف آمریکا وصل مذاکرات به انتخابات ایران است