مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-16سياسي

سوء مدیریت عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است


منشأ اصلی مشکلات اقتصادی کشور تحریم نیست بلکه سوء مدیریت کشور را با چنین مشکلاتی مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های مکتوب نمازجمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور به خاطر تحریم ها نیست بلکه سوء مدیریت برخی مسئولان است که کشور را با چنین مشکلاتی مواجه کرده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: نباید در مذاکرات عجله کنیم بلکه باید تحریم ها به طور کامل برداشته شود و بعد از لغو تحریم ها، دولت راستی آزمایی خود را آغاز کند.

محی الدینی ادامه داد: دولت ایران برای رسیدن به نتیجه مطلوب مذاکره خود هیچ عجله ای ندارد و باید از راستی آزمایی خود جواب قاطع کننده ای بگیرد.

امام جمعه مهریز همچنین با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات خردادماه عنوان کرد: ملت ایران اگر می خواهند مشکلات معیشتی و امنیتی همچنین مشکلات فرهنگی و اجتماعی آنها دچار تحول شود، باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه نهادی فرهنگی و نظامی است که برای اهداف انقلاب اسلامی جان فشانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است

سوء مدیریت عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است