مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-16سياسي

همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی


در مراسمی با حضور رییس هیات مدیره و رییس کانون وکلای دادگستری مرکز و مدیر عامل بیمه رازی، تفاهم نامه همکاری بیمه ای میان کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی امضا شد.

- اخبار شرکت ها_ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و بین الملل بیمه رازی، رییس است و کانون وکلا در کنار بیمه رازی خواهد بود.

در این مراسم که عبدالله سمامی نائب رییس هیات مدیره، کارن روحانی نائب رییس هیات مدیره، سید کاظم حسینی عضو هیات مدیره، محمد آشتینه عضو کمیسیون روابط عمومی و احمدرضا اسعدی نژاد دبیر کمیسیون روابط عمومی از کانون وکلای دادگستری مرکز و همچنین مهندس امیر رضا واعظ آشتیانی عضو هیات مدیره، حکیمه انصاری مدیر حقوقی و ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی نیز حضور داشتند، مدیر عامل شرکت بیمه رازی گفت: صنعت بیمه از بخش های مهم اقتصادی کشورمان است و یکی از محصولات استراتژیک مورد نیاز کشور که امنیت، اطمینان و آرامش است را تولید می کند.

علی جباری افزود: شرکت بیمه رازی یکی از بزرگترین شرکت های فعال در این صنعت است که امروزه بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و اجتماعی کشور را تحت پوشش های مطلوب بیمه ای قرار داده است و آرامش و اطمینان را به بیمه گران خود در سراسر کشور ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی

همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی