مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-17پزشكي

دارو بیماران کرونایی به اندازه کافی در کرمانشاه وجود دارد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: داروی بیماران کرونایی به اندازه کافی در استان کرمانشاه وجود دارد.

- قباد محمدی صبح امروز در گفتگو با برای 2 هزار بیمار بستری است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: داروهای ضد ویروس رمدسیویر و فاویپیراویر و داروهای ضد التهاب دگزامتازون و متیل پردنیزولون که از داروهای اصلی برای درمان بیماران بستری کرونا هستند به همراه 20 نوع داروی دیگر به اندازه نیاز در استان کرمانشاه ذخیره شده است.

محمدی با اشاره به افزایش بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه بیان کرد: داروی مورد نیاز بیماران سرپایی کرونا در 45 داروخانه منتخب کرمانشاه و داروخانه منتخب سایر شهرستان ها با همکاری سازمان های بیمه گر و پزشک های عفونی و متخصص ریه توزیع می شود.

وی تاکید کرد: داروی مورد نیاز بیماران بستری توسط بیمارستان ها تأمین می شود و نیاز نیست خانواده ها از بیرون بیمارستان دارو تهیه کنند و تأمین دارو از خارج بیمارستان تخلف محسوب شده و مردم می توانند گزارش تخلفات را به معاونت درمان و یا سازمان غذا و دارو گزارش دهند.

محمدی با اشاره به پوشش بیمه ای داروهای کرونا، خاطر نشان کرد: داروهای بیماران کرونا زیر پوشش بیمه قرار دارد و بیماران تنها 10 درصد مبلغ دارو را پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارو بیماران کرونایی به اندازه کافی در کرمانشاه وجود دارد

دارو بیماران کرونایی به اندازه کافی در کرمانشاه وجود دارد