مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-17اجتماعي

جزییات پروژه ها و اعتبارات عمرانی شهرداری اراک شفاف می شود


شهردار اراک با اعلام آغاز مناقصات شهرداری گفت: تمامی موارد و جزییات اعتبارات عمرانی در شهرداری اراک شفاف است و برای اطلاع عموم مردم در سامانه عیان بارگذاری می شود.

- سعید بیاتیان در گفتگو با بارگذاری شده است تا مردم از میزان اعتبارات عمرانی و تخصیص آن به پروژه های عمرانی شهرداری اراک مطلع شوند.

شهردار اراک تصریح کرد: موردی که در قسمت محله محور بودجه شهرداری اراک 1400 نگاه خاصی به آن شد، بحث جدول گذاری، پیاده راه سازی و آسفالت معابر است، در واقع شهرداری اراک در این حوزه محله ها این کلانشهر را تفکیک کرده و تعداد محله های در نواحی مناطق شهر اراک احصا شد.

بیاتیان گفت: بر اساس این تقسیم بندی محله ها که صورت گرفت شهرداری اراک در سال جاری اعتبارات هر محله را مشخص کرد تا عدالت و توسعه شهری متوازنی در محله های کلانشهر اراک در سال جاری اتفاق بیافتد.

وی اظهار کرد: اولین مناقصات شهرداری در روزنامه های کثیر الانتشار به چاپ رسیده است و برای اولین بار در تاریخ شهرداری اراک امسال مناقصات بدون هیچ تأخیری انجام خواهد شد و این امر بدین خاطر است که مراحل ابلاغ مناقصات به موقع انجام شد.

شهردار اراک در پایان بیان کرد: دلیل اینکه امسال مناقصات طبق تاریخی که خود شهرداری اراک مد نظر داشت صورت نگرفت، بدین خاطر است که فهرست بهای بودجه 1400 توسط سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پروژه ها و اعتبارات عمرانی شهرداری اراک شفاف می شود

جزییات پروژه ها و اعتبارات عمرانی شهرداری اراک شفاف می شود