مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-17سياسي

فرمانده کل ارتش: قدرت نیروهای مسلح اهرم راهبردی در دیپلماسی است


قدرت نیروهای مسلح و به طور خاص ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک اهرم راهبردی در دیپلماسی منطقه ای و جهانی ایران ایفای نقش کرده و می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سیده آفرینی های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ بیست و نهم فروردین، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ ساز امام(ره) به این بازوی عظیم انقلابی، یادآور تجدید میثاق غیورمردانی است که جانانه و عاشقانه در راه تحقق آرمان های والا و انقلابی امام خود گام برداشتند.

امام خمینی(ره) در شرایطی 29 فروردین را روز ارتش اعلام کردند که منافقان داخلی و معاندان خارجی به بهانه های مختلف سعی در انحلال ارتش داشتند.

چنین تصمیمی، بیش از هر چیز بیانگر هوشمندی و آگاهی حضرت امام (ره) است.

این هوشمندی، هم آینده نگری امام (ره) درباره لزوم حفظ ارتش، هم قدردانی از ارتشیانی که در مراحل انقلاب با مردم همراهی کردند را نشان می دهد.

با اعلام 29 فروردین به عنوان روز ارتش پیوند ارتشیان با ملت و انقلاب مستحکم تر شد و حاصل آن حضور تا پای جان ارتش در دفاع از میهن و ستیزی و آرمان های اسلامی در نهایت اخلاص به اجرای مأموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش: قدرت نیروهای مسلح اهرم راهبردی در دیپلماسی است

فرمانده کل ارتش: قدرت نیروهای مسلح اهرم راهبردی در دیپلماسی است