مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-17سياسي

اجرای طرح ارسال کتاب و میز مجازی مرجع در چهارمحال و بختیاری


سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دوری از پایگاه های علمی میز مجازی مرجع و طرح ارسال کتاب در استان اجرا می شود.

- احمد فرهادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: کتابخانه های عمومی با حضور اعضا معنا پیدا می کند و اصل کار کتابخانه مراجعه مردم به آن و دریافت کتاب و خدمات است.

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: از سال 96 به بعد کتابخانه ها به این سمت رفتند که تنها محل امانت کتاب نباشند و به پایگاه فرهنگی تبدیل شوند تا نویسندگان، نخبگان و افراد تاثیرگذار به کتابخانه ها راه پیدا کنند و جلسات متعدد نقد و معرفی کتاب برگزار شود.

وی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا کتابخانه ها باید به سرعت واکنش نشان می دادند که از همان ابتدا برنامه های متنوع در سطح فضای مجازی طراحی شد و از ابتدا آموزش و مقابله با کرونا از طریق پویش های متفاوت راه اندازی شد و تعداد زیادی از مردم استان در این پویش ها شرکت کردند.

 فرهادی خاطرنشان کرد: همزمان مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب در فضای مجازی از دو طریق وب سایت و فضای مجازی شروع به کار کردند که در کنار آموزش در فضای مجازی آسیب های فضای مجازی نیز به مردم شناسانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارسال کتاب و میز مجازی مرجع در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح ارسال کتاب و میز مجازی مرجع در چهارمحال و بختیاری