مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-17سياسي

نیروهای مسلح دژ دفاع از جامعه در برابر توطئه های دشمن هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح دژی در برابر برنامه های دشمن برای براندازی نظام و انقلاب هستند که مردم نسبت به وجود آنها احساس امنیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در جمع فرماندهان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خراسان جنوبی بیان کرد: همانگونه که خودشناسی برای هر انسان مسئله ای تعیین کننده است، جایگاه خودشناسی هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه مشترکات نیروهای مسلح در طول تاریخ به هم شبیه بوده اما در تعریف تفاوت زیادی دارند، گفت: نقش نیروهای مسلح تحت هر نام و در کشوری، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه انسان های متجاوز برای رسیدن به اهداف شان تشکیلاتی داشته و هر جنایتی را انجام می دهند، افزود: امروز وحشی های مکتب انحرافی لیبرال غربی تمام گزینه ها اعم از قتل، جنایت و انواع حیله ها را روی میز دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: انسان های مزدور برای رسیدن به شهوات و خواسته های شیطانی از هر فتنه ای استفاده می کنند که بیان این جنایت ها در قلم و زبان نمی گنجد.

وی با بیان اینکه نیروی مسلح نیرویی فرهنگی است که در طول تاریخ بازوی انبیا و اولیا بوده اند، گفت: نیروی های مسلح جنگ را برای رسیدن به صلح نوع بشر انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح دژ دفاع از جامعه در برابر توطئه های دشمن هستند

نیروهای مسلح دژ دفاع از جامعه در برابر توطئه های دشمن هستند