مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-17اجتماعي

امکان امانت کتاب در شرایط قرمز کرونایی هم وجود دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: اعضای کتابخانه های عمومی می توانند در شرایط قرمز کرونایی هم کتاب مورد علاقه خود را سفارش و دریافت کنند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: اعضای کتابخانه های عمومی می توانند در شرایط قرمز کرونایی هم کتاب مورد علاقه خود را سفارش و دریافت کنند.

سمیه حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کتابخانه های عمومی شهرستان هایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند تعطیل است و کتابداران در کتابخانه ها حضور ندارند اما در شهرهای نارنجی کتابداران به صورت یک سوم به اعضاء خدمت ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه عدم حضور کتابداران در کتابخانه ها به معنای تعطیلی فعالیت نیست، گفت: کتابداران با استفاده از ظرفیت فضای مجازی وظیفه فرهنگی خود را انجام می دهند و اعضا از برنامه های طراحی شده بهره مند می شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام تاکید کرد: اعضای کتابخانه ها می توانند در شرایط موجود، کتاب مورد نیاز خود را از طریق ارتباط با اداره کل کتابخانه های استان سفارش دهند تا همکاران در قالب برنامه پیک کتاب با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کتاب را به دست آنان برسانند.

حیدری با بیان اینکه در خانه ماندن فرصت مناسبی را برای انس بیشتر با کتاب فراهم کرده است، از مردم و مخصوصا اعضای کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان امانت کتاب در شرایط قرمز کرونایی هم وجود دارد

امکان امانت کتاب در شرایط قرمز کرونایی هم وجود دارد