مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-17اجتماعي

کلاس های درس «دوره آموزش ابتدایی» تا پایان اردیبهشت ماه دایر هست


معاون آموزش و پرورش کرمان نحوه ارزشیابی پایانی آموزش دوره ابتدایی را تشریح و از استمرار کلاس های درس دوره آموزش ابتدایی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس ضیا در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با تشریح نحوه ارزشیابی پایانی دوره ابتدایی، اظهار کرد: پایان برگزاری کلاس ها و زمان آموزش دانش آموزان ابتدایی سی و یکم اردیبهشت ماه خواهد بود و معلمان و مدیران دوره ابتدایی تا دهم خرداد ماه فرصت دارند تا نتایج پایانی ارزشیابی نوبت دوم را در کارنامه دانش آموزان، ثبت کنند.

وی با اشاره به این که در دوره ابتدایی، ارزشیابی کیفی- توصیفی به صورت فرآیندی انجام می شود؛ تصریح کرد: معلمان براساس شواهد و اطلاعاتی که در طول سال تحصیلی از عملکرد دانش آموزان به دست آورده اند و براساس ارزیابی های عملکردی که در پایان سال از دانش آموزان انجام می دهند، نتایج نهایی را ثبت خواهند کرد.

ضیا ادامه داد: ما تابع تصمیمات ستاد ملی تصمیم گیری خواهد شد.

اما مشخصاً در مناطقی که امکان برگزاری آزمون ها به صورت حضوری وجود نداشته باشد، قطعاً با استفاده از بستر برخط، این ارزیابی ها انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های درس «دوره آموزش ابتدایی» تا پایان اردیبهشت ماه دایر هست

کلاس های درس «دوره آموزش ابتدایی» تا پایان اردیبهشت ماه دایر هست