مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-17فرهنگي

نمایش فداکاری های کادر درمان در فیلم کوتاه بی خوابی


فیلم کوتاه بی خوابی به کارگردانی سرکوت محمدی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان با محوریت به تصویر در آوردن فداکاری های کادر درمان تولید شد.

- نمایش فداکاری های کادر درمان در فیلم کوتاه "بی خوابی" ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلم کوتاه" بی خوابی" به کارگردانی سرکوت محمدی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان با محوریت به تصویر در آوردن فداکاری های کادر درمان تولید شد.

امین مرادی امروز(28 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویروس کرونا از زمان همه گیری در سطح جهان زمینه اتفاقات فراوانی شد که مهم ترین آن به نمایش گذاشتن ارزش سلامتی برای انسان ها بود که شاید به نوعی از آن غافل شده بودیم.

وی افزود: کادر درمان در این جنگ سخت مبارزه با این ویروس ناشناخته در حالیکه می دانست مسیری پر از خطر و شاید بی بازگشت برای آنان باشد وارد میدان شد و تا امروز بیش از 200 نفر از این جانفشانان عرصه سلامت جان خود را فدای سلامتی ملت کرده و به عنوان شهدای مدافع سلامت لقب گرفتند.

رییس حوزه هنری استان کردستان، بیان کرد: جامعه هنرمندان استان از همان ابتدا در جهت ارج نهادن به مقام شامخ این شهداء و همچنین فعالین این عرصه در کنار تلاش جهت ترغیب مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی تولیدات ارزشمندی را به ثبت رساندند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فداکاری های کادر درمان در فیلم کوتاه بی خوابی

نمایش فداکاری های کادر درمان در فیلم کوتاه بی خوابی