مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-17اجتماعي

برق رسانی به 600 چادر در پی زلزله شهر سی سخت انجام شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به 600 چادر مردم زلزله زده سی سخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمال معتمدی زاده افزود: 600 انشعاب موقت برق برای چادرهای تجمعی زلزله زدگان سی سختی نصب و تمامی چادرهای اسکان زلزله زدگان از نعمت برق برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکهزار و 400 انشعاب برق به درخواست مشترکین و 900 انشعاب موقت تاکنون جمع آوری شده است، اظهار داشت: 700 انشعاب موقت به درخواست مشترکین نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 650 روشنایی معابر در بلوارها و خیابان های شهر سی سخت زلزله زده تعمیر و روشن شده است.

معتمدی زاده از شکسته و آسیب شدید به 85 اصله پایه برق به دلیل برخورد وسایط نقلیه آوار بردار هم خبر داد و خاطرنشان کرد: 100 اصله پای فشار ضعیف به دلیل وقوع زلزله نیز رفع نقص شد.

وی گفت: افزایش بار 98 دستگاه ترانسفورماتور به دلیل استفاده زلزله زدگان از وسایل گرمایشی مانند هیتر و آچارکشی 48 دستگاه ترانسفورماتور از دیگر اقدامات انجام گرفته شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از زمان زلزله سی سخت تاکنون است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از تعویض و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتو ر Kva100 در شب اول زلزله در شهر سی سخت هم خبر داد و یادآور شد: سه هزار متر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رسانی به 600 چادر در پی زلزله شهر سی سخت انجام شد

برق رسانی به 600 چادر در پی زلزله شهر سی سخت انجام شد