مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-17سياسي

واکنش وزارت کشور به انتشار نقشه جعلی لرستان/ با منتشرکنندگان برخورد می شود


انتشار تصاویری از نقشه ایران در فضای مجازی و برخی دستگاه های دولتی که در آن بخش هایی از استان لرستان به اصفهان الصاق شده، منجر به واکنش مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتشار تصاویری از نقشه ایران در فضای مجازی، برخی دستگاه های اداری، رسانه ها و… موجب واکنش افکار عمومی و به خصوص مردم استان لرستان شده است.

در این تصاویر، بخش هایی از استان لرستان به استان اصفهان الحاق شده که همین امر موجب حاشیه هایی در بین افکار عمومی و همچنین فضای مجازی لرستان شده است.

این واکنش ها و حاشیه ها منجر به ورود برخی مسئولان لرستان از جمله مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و تذکر وی به رییس جمهور، وزیر کشور و وزیر اطلاعات شد.

در این راستا زهرا احمدی مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در این رابطه با انتقاد از انتشار شماری نقشه های جعلی و غیر واقعی از مرز مشترک استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان و اصفهان در برخی شبکه های اجتماعی که مشخصاً به قصد تحریک و تشویش اذهان عمومی منتشر می شود، تأکید کرد: بر خلاف ادعاها و نقشه های جعلی منتشره، هیچ تغییری در حدود تقسیماتی و مرز مشترک استان های چهار محال و بختیاری، لرستان و اصفهان وجود ندارد و تمامی ادعاهای مطرح شده در این زمینه تکذیب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت کشور به انتشار نقشه جعلی لرستان/ با منتشرکنندگان برخورد می شود

واکنش وزارت کشور به انتشار نقشه جعلی لرستان/ با منتشرکنندگان برخورد می شود