مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-17سياسي

همچنان برای آغاز به کار متروی کرج منتظر بمانید


عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه قرار بود در صورت رفع موانع، متروی کرج از اواخر فروردین کار مسافرگیری را انجام دهد، گفت: اما مشکلاتی بر سر راه این پروژه وجود دارد که افتتاح آن را به تأخیر می اندازد.

- ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه قرار بود در صورت رفع موانع، متروی کرج از اواخر فروردین کار مسافرگیری را انجام دهد، گفت: اما مشکلاتی بر سر راه این پروژه وجود دارد که افتتاح آن را به تأخیر می اندازد.

محمدحسین خلیلی اردکانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: اگرچه امور مربوط به مترو کرج به خوبی پیش می رود و هر هفته دو جلسه با حضور شهردار برای بررسی آخرین وضعیت پروژه برگزار می شود، اما همچنان موانعی بر سر راه پروژه وجود دارد که بهره برداری از آن را با کندی مواجه می کند.

خلیلی اردکانی با بیان اینکه قرار بود اواخر فروردین ماه متروی کرج کار مسافرگیری بین دو ایستگاه 45 متری گلشهر تا جهانشهر را آغاز کند، گفت: یکی از مهمترین مشکلات دیر رسیدن منابع مالی است.

در حال حاضر تکمیل این بخش از قطار شهری کرج به 405 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اگرچه 480 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای این پروژه تصویب شده اما این منابع در زمان مناسب به پروژه نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان برای آغاز به کار متروی کرج منتظر بمانید

همچنان برای آغاز به کار متروی کرج منتظر بمانید