مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-17سياسي

ارتش ولایتمدار و فداکار است/ قدردانی از خدمات ارتیشان


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و این نیرو را ولایتمدار و فداکار توصیف کرد.

- سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و این نیرو را ولایتمدار و فداکار توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی، 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و نوشت: تاریخ ایران اسلامی در آسمان غیرت و شجاعت خود شاهد تلالو ستارگان درخشانی در افق سرخ شهادت بوده است که وجودشان کشور عزیزمان را منور ساخته است.

وی در این پیام تاکید کرد: ارتشیان قهرمان ما در طول سال های مبارزه علیه طاغوت و دفاع مقدس و پس از آن در تاریخ این مرز و بوم حضوری جانانه داشته اند.

ملت قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه خاطره نیروهای ولایت مدار ارتش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، ضدانقلاب و دشمن بعث را فراموش نخواهند کرد و همواره در تاریخ مقاومت نام آن از دنیا گسستگان به خدا پیوسته جاودان خواهد ماند.

دامغانی افزود: شهدای گرانقدری همچون امیر صیاد شیرازی، امیر خلبان شهید شیرودی، امیر خلبان شهید کشوری، امیر آب شناسان، امیر فلاحی و هزاران لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ولایتمدار و فداکار است/ قدردانی از خدمات ارتیشان

ارتش ولایتمدار و فداکار است/ قدردانی از خدمات ارتیشان